(20-12-2017)

Zaterdag 25 november was een hele leuke dag voor veel arsleden, want sinterklaas kwam gezellig op bezoek. Zaterdag middag waren er wel 65 kinderen die gezellig kwamen spelen in een grote speeltuin die speciaal voor die dag was opgezet. Toen de kinderen bezig waren met spelen kwamen er plotseling pietjes binnen gerend die eigenlijk ook wel mee wilden doen. Niet veel later kwam sinterklaas zelf ook langs en heeft naar alle kinderen gekeken wat voor knappe trucjes ze allemaal konden. Ze konden pakjes in de schoorsteen gooien, heel hoog de daken opklimmen en zelfs over een hele hoge lange mat baan in de touwen klimmen, knap he! Op het einde hebben we samen met sinterklaas allerlei verschillende liedjes gezongen en hij vond dat de kinderen zo goed hadden gespeeld en gezonden dat iedereen een cadeautje verdiende, dat was pas een verrassing. Toen was toch echt het einde gekomen en hebben we met zijn allen de pieten en sinterklaas uitgezwaaid en konden de kinderen eindelijk gaan spelen met de puzzels die ze hadden gekregen en de pepernoten opeten. Sinterklaas vond het zo leuk bij ons dat we al kunnen verklappen dat hij volgend jaar weer gezellig langs zal komen in de middag.

Laura Neve, Jeugdcommissie