(01-07-2018)

Bij onze vereniging mag u zelf uw eigen zwarte tunrpakje aanschaffen. Bij lidmaatschap ontvangt u een logo wat u op dit pakje kunt strijken, de kosten hiervoor zijn verrekend in uw inschrijfgeld. Zo houden we de kosten laag en voorkomen we wachttijden voor pakjes.

Als u al lid bent kunt u het Ars logo aanvragen via het secretariaat. U kunt het dan op een afgesproken tijd ophalen op het secretariaatsadres. Ook wordt het tijdens de clubkampioenschappen te koop aangeboden. De kosten van het logo zijn 5 euro.

Secretariaat: Annette vd Sanden 040-2622340 (secretariaat) of secretariaat@gymnastiekvereniging-ars.nl

Logo opstrijken

Het Ars logo is voorzien van een plaklaag. Het logo wordt op de linker borst (vanuit het kind gezien) gestreken ongeveer 1 cm boven de okselnaad.

Het logo wordt op het turnpak gelegd of met een knopspeld vastgezet, daar bovenop komt een katoenen doek (bijvoorbeeld theedoek of kussensloop). De stand van het strijkijzer zo heet als het pakje kan verdragen, mocht het dan nog niet stevig zitten herhalen maar dan aan de binnenkant van het turnpak.
Stof zit daar dichter tegen de plakkant, maar eerst zorgen dat ie recht zit.

Het strijkijzer ongeveer 12 seconden op de doek gedrukt houden en het logo zit op het turnpak. Het logo ongeveer 48 uur laten rusten voordat turnpak gebruikt kan worden. Als extra versteviging kunt U het logo met wat steekjes vastzetten op het turnpak.

embleem1embleem2