(24-10-2018)

Hallo turners en turnsters van ARS,
Dit jaar is een erg bijzonder jaar. De vereniging bestaat namelijk 80 jaar. Om dit niet ongemerkt voorbij te laten gaan, willen we dit graag met de hele vereniging vieren. We organiseren op 15 december een super leuke middag, die geheel in het teken staat van het circus. Geef je snel op om mee te doen met de super gave workshops die deze middag gegeven worden door echte circus artiesten. We gaan je onder andere leren hoe je moet jongleren, hoe je op een eenwieler kunt fietsen en nog veel meer…!! Ook ga je een super gave show zien. Wil je deze dag niet missen en samen met je vriendjes of vriendinnetjes van turnen deel uitmaken van een echt circus, dan ben je welkom op het studenten sport centrum van de TU Eindhoven, Onze lieve vrouwestraat 1, 5612AW. We starten de middag om 12.30 uur en je bent klaar om 18.00 uur. Geef je op voor 15 oktober via het onderstaande mail adres met Naam, Leeftijd, Dag en zaal waarin je turnt.

Tot snel, groet
de organisatie