De volgende bedrijven sponsoren onze vereniging.

bfysic

Klik hier voor meer informatie over B-fysic.

zuiden

Wij als gymnastiekvereniging proberen naast de contributie en sponsoring door B-Fysic fysiotherapie en het Zuiden, vochtweringsbedrijf ook via kleinere sponsoracties extra geld voor activiteiten binnen te halen. We kunnen alle kleine beetjes gebruiken (van de gemeente Eindhoven ontvangen we al enkele jaren geen subsidie meer).

Een aantal actie’s om extra geld binnen te krijgen zijn via  sponsorkliks; Als je via  internet artikelen koopt bij bijvoorbeeld Zalando, Cool Blue, Wehkamp, Bol.com enz krijgt de vereniging een percentage van de aankoopprijs zonder dat het U geld kost. U moet dan wel via de Ars site naar sponsorkliks gaan.  De Rabobank actie; deze actie is meestal in het voorjaar voor mensen met een Rabobank rekening. Zij kunnen stemmen op een vereniging of stichting en afhankelijk van het aantal stemmen ontvangt de vereniging een cheque (in 2018 ontvingen wij € 519,35 euro)
Ook via kringloopwinkel de doorstroom aan de Joris Minnestraat 4-6 in Woensel is het mogelijk om 40% van de verkoopopbrengst te doneren aan een goed doel en dat goede doel kan natuurlijk ook gymnastiekvereniging Ars zijn. Spullen die je dus niet meer gebruikt kun je afgeven bij de doorstroom (grotere spullen worden desgewenst opgehaald). De geleverde spullen worden voorzien van de naam van diegene waar het geld naar toe gaat. Dus hebt U opruimkriebels gooi spullen niet weg maar geeft ze een 2e leven en sponsor zo onze vereniging. Meer hierover kunt U lezen via www.dedoorstroom.nl

Ziet u ook mogelijkheden onze vereniging te sponsoren, neem dan contact op met annetguitjens@gmail.com